Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zondag 25 juni 2017

Maandchallenge

Voor de volgende maand challenge zal ik hier weer voor jullie een link aanmaken waar ook jullie je kaarten dan gemakkelijker kunnen plaatsen.

Dan is het gewoon duidelijker en geen gezoek meer.

Voor nu heb ik de mensen een mail gestuurd, dus heb je nog een kaarft voor de bordeaux/ mosgroen challenge, mail mij die dan vanavond.  ( jacqueline.pannnekoek@gmail.com) zodat ook jou kaart meedoet voor de mooie prijzen.

-xx- Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Heb je een mail gestuurd met een kaart.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie nu op Facebook dat ik deze kaart ook al voor de mei/juni challenge gebruikt heb dus laat hem maar vervallen, normaal maak ik voor Challenges nieuwe kaarten maar deze is me te laat opgevallen, volgende keer beter. Liefs Wilma

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...